Daily Taqat

پی ایس ایل 3 کیلئے پی سی بی ٹیکنیکل کمیٹی کا اعلان

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے پاکستان سپرلیگ (پی ایس ایل) سیزن 3 کی ٹیکنیکل کمیٹی کا اعلان کردیا ہے۔

کمیٹی میں ڈائریکٹر کرکٹ ہارون رشید، ڈائریکٹر گیم ڈیولپمنٹ مدثر نذر، سینیئر جنرل مینیجر اکیڈمیز علی ضیاء اور پی سی بی کے ڈاکٹر سہیل سلیم شامل ہیں، جو ٹورنامنٹ کے انتظامات کی دیکھ بھال کے لیے متحدہ عرب امارات میں موجود ہوں گے۔

دوسری جانب انضمام الحق کی سربراہی میں قومی سلیکشن کمیٹی پی ایس ایل کے دوران دبئی اور شارجہ نہیں جائے گی، کیونکہ انہیں ویسٹ انڈیز کے خلاف تین میچوں کے لیے پاکستان ٹیم کا انتخاب کرنا ہے۔

انضمام الحق اگرچہ لاہور قلندر کے مینٹور مقرر ہوئے ہیں، لیکن وہ ٹورنامنٹ کے دوران لاہور قلندر کے ساتھ سفر نہیں کریں گے، تاہم انضمام الحق 10 دن کے لیے پی سی بی کے مہمان کی حیثیت سے دبئی جائیں گے۔

دوسری جانب چونکہ سلیکٹر توصیف احمد اسلام آباد یونائیٹڈ کے اسسٹنٹ کوچ ہوں گے، لہذا اس ایونٹ کے دوران انہیں سلیکٹر کی تنخواہ نہیں ملے گی۔

بورڈ کی پالیسی کے تحت کوئی بھی ملازم یا کھلاڑی پاکستان سپر لیگ یا کسی اور لیگ کے دوران بورڈ کی تنخواہ سے محروم ہوگا، کسی کو ڈبل سیلری نہیں ملے گی بلکہ دوسرے اسائمنٹ کا عرصہ بغیر تنخواہ کے تصور کیا جائے گا۔

دیگر دو سلیکٹرز وجاہت اللہ واسطی اور وسیم حیدر اپنے گھروں میں بیٹھ کر پی ایس ایل میچ دیکھیں گے۔

انضمام الحق کے چیف سلیکٹر بننے کے بعد انہوں نے 2016 میں انگلینڈ کے دورے میں پاکستان کرکٹ بورڈ کے مہمان کی حیثیت سے انگلینڈ کا دورہ کیا تھا، دیگر 3 سلیکٹرز دو ہفتے کے لیے بورڈ کے مہمان کی حیثیت سے متحدہ عرب امارات گئے تھے، اس کے علاوہ سلیکٹرز کو غیر ملکی دوروں پر بھیجنے کی کوئی روایت نہیں ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

Translate »