اہم خبرِیں
اسپیس ایکس کے فالکن راکٹ نے 57 سیٹلائٹ خلا میں پہنچا دیے بیروت دھماکہ، حکومت مخالف مظاہرے مانچسٹر ٹیسٹ، انگلینڈ نے پاکستان کو 3 وکٹوں‌ سے شکست دے دی کوئی شرم کوئی حیا ہوتی ہے، بلال سعید اور صبا قمر کی مسجد میں گ... غازی فیصل خالد اسلام کا ہیرو ہے ،آل پارٹیز سٹوڈنٹس یوتھ کانفرن... تحفظ بنیاد اسلام ایکٹ اور ریاست مدینہ عصا نہ ہو تو کلیمی ہے کارِ بے بنیاد! مال اور اعمال آخر مسئلہ کشمیر کیسے حل ہوگا؟ کشمیر پر بھارت اب معاہدہ شملہ کے پیچھے نہیں چھپ سکتا زیب النسا محترمہ زیب النساء زیبی ، نام ہے ایک عہد کا! خیبرپختونخواہ حکومت کو درپیش چیلنجز ہمارے اپنے خود کش بمبار مانچسٹر ٹیسٹ، پاکستان نے انگلینڈ کو 277 رنز کا ٹارگٹ دے دیا مریم نواز کی نیب طلبی بیروت دھماکا میزائل حملہ ہوسکتا ہے، لبنانی صدر عالمی بینک کے پاکستان میں 11 بلین ڈالر کے منصوبے زیر تکمیل ہیں... ایف آئی اے بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے افسران کے خلاف کاروائی... فوج نے کراچی میں آپریشن شروع کردیا مظفر علی سید اور ''تنقید کی آزادی

نسیم شاہ کے باؤنسر سے آسٹریلوی بیٹسمین چکرا گئے، ویڈیو وائرل

پرتھ: پاکستان کے ابھرتے ہوئے اسٹار فاسٹ بولر نسیم شاہ کے خطرناک باؤنسرز سے آسٹریلوی بیٹسمین چکرا گئے۔

تفصیلات کے مطابق نوجوان اسپیڈ اسٹار نسیم شاہ نےاپنی شاندار بولنگ کی بدولت دنیا بھر کی نظریں اپنی جانب مبذول کروالی ہیں، آسٹریلیا کے خلاف ٹور میچ کے آخری روز کپتان اظہر علی نے نسیم شاہ کو اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کا موقع دیاجس کا پیسر نے بھرپور فائدہ اٹھایا۔

 

نوجوان بولر نے پرتھ کی باؤنسی وکٹ پر لائن و لینتھ برقرار رکھتے ہوئے خطرناک باؤنسر سے حریف بیٹسمینوں کو اپنے خوف میں مبتلا کیے رکھا۔

آٹھ اوورز پر مشتمل اسپیل میں نسیم شاہ نے عثمان خواجہ کو باؤنسر مار کر چکرا دیا اور وہ منہ بچانے میں بمشکل کامیاب رہے ، جب کہ ہیرس کو سوئنگ بولنگ سے مسلسل پریشان کیے رکھا۔

12رنز پر ہیرس کا کیچ ڈراپ کیے جانے پر نسیم شاہ کافی افسرہ دکھائی دیے تاہم ایک بار پھر پیسر نے   باؤنسر کو اپنا ہتھیاربنایا جس پر بیٹسمین سنبھل نہ پائے اور اپنی وکٹ گنوا بیٹھے۔

گیند بازی کے جوہر دکھانے کے بعد جب نسیم شاہ پویلین لوٹنے لگے تو ہیڈکوچ مصباح الحق خود باؤنڈری لائن پر استقبال کرنے پہنچے اور ان کی حوصلہ افزائی کی۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.