مریخ کا نظارہ کرنے کا بہترین موقع!

کراچی: سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ سرخ سیارہ مریخ اس وقت زمین سے قریب آگیا ہے اور پورے ہفتے یہ زمین سے قریب ہی رہے گا۔

ان سات دنوں میں مریخ کا زمین سے فاصلہ تقریباً 6 کروڑ 21 لاکھ کلومیٹر (62.1 ملین کلومیٹر) رہے گا۔ ماہرین کا یہ بھی کہنا ہے کہ ایسا ہی ایک اور موقع آج سے پندرہ سال بعد یعنی 2035 میں دوسری بار آئے گا۔ واضح رہے کہ زمین اور مریخ میں قربت کا مطلب ہر گز یہ نہیں کہ مریخ اس وقت زمین سے کم ترین فاصلے پر ہے، بلکہ اس کا مطلب یہ ہے کہ مریخ اور زمین کے درمیان اوسط سے خاصا کم فاصلہ ایک دو دن یا چند گھنٹے نہیں بلکہ پورے ایک ہفتے تک برقرار رہے گا جو ایک بہت ہی نایاب موقع ہے اور کبھی کبھار ہی آتا ہے۔

اگر آپ بھی فلکیات، یعنی ستاروں، سیاروں اور کہکشاؤں وغیرہ کا شوق رکھتے ہیں تو یہ پورا ہفتہ آپ مریخ پر بہ آسانی نظر رکھ سکیں گے؛ اور اگر آپ کے پاس دوربین بھی ہے تو کیا کہنے۔ آسمان میں مریخ کی پوزیشن اور زمین کے فاصلے سے لمحہ بہ لمحہ واقف رہنے کےلیے ’’دی لائیو اسکائی‘‘ کی ویب سائٹ پر ’’مارس ٹریکر‘‘ آپ ہی کےلیے ہے۔
مزید بتاتے چلیں کہ مریخ اور زمین کے درمیان کا اوسط فاصلہ 6 کروڑ 33 لاکھ کلومیٹر ہے جبکہ ان دونوں سیاروں میں کم سے کم فاصلہ 5 کروڑ 46 لاکھ کلومیٹر تک ہوسکتا ہے۔ مریخ اور زمین میں زیادہ سے زیادہ فاصلہ بہت 40 کروڑ 10 لاکھ کلومیٹر تک پہنچ سکتا ہے۔


اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.