Daily Taqat

برطانیہ میں آئندہ سال سے 5 جی سروس میسر ہوگی

 برطانیہ کی ٹیلی کام کمپنی ’ای ای’ نے پہلے چھ شہروں میں تیز ترین فائیو جی موبائل نیٹ ورک متعارف کرانے کا اعلان کردیا، نئی سروس 10 گیگا بائٹ فی سیکنڈ تک اسپیڈ مہیا کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق ای ای نامی کمپنی آئندہ سال کے وسط سے چھ شہروں فائیو جی سروس شروع کردے گی، فی الحال اس جدید اور تیز ترین انٹرنیٹ کی سہولت کا ٹرائل کیا جارہا ہے۔ یہ سہولت ابتدائی طور پر لندن، کارڈیف، ایڈن برگ، بیل فاسٹ، برمنگھم اور مانچسٹر میں شروع کی جائے گی۔

سنہ 2019 کے اواخر تک کمپنی یہ سہولت مزید دس شہروں میں پھیلا دے گی۔ جس کے ذریعے صارفین انتہائی تیز رفتار موبائل انٹرنیٹ استعمال کرسکیں گے، جو کہ 10 گیگا بائٹ فی سیکنڈ کے حساب سے ڈیٹا ٹرانسفر کرسکے گا۔ وہ شہرجن میں یہ سروس دوسرے مرحلے میں شروع کی جائے گی، ان میں گلاسگو، نیو کیسل، لیور پول، لیڈز، ہل، شیفیلڈ، نوٹنگھم، لیسسٹر، کنونٹری اور برسٹل شامل ہیں۔

کمپنی کی سربراہ مارک الیرا کا کہنا ہے کہ اس سروس کی فراہمی سے برطانوی شہری انتہائی تیز رفتار انٹرنیٹ استعمال کرسکیں گے اور انہیں بہتر سروس ملے گی۔ دوسرے نیٹ ورک اس سروس کا ٹرائیل آئندہ برس شروع کریں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہمارا عزم ہے کہ چاہے فور جی یا فائیو جی کے صارفین ہوں یا وائی فائی کہ، انہیں انٹرنیٹ کی رفتار ہر وقت سو فیصد ملنی چاہیے۔ الیرا کا کہنا تھا کہ صارفین کو فائیو جی کی سہولت کے لیے کچھ رقم زیادہ ادا کرنا ہوگی جو کہ اس کی رفتار اور ردعمل کے سامنے کچھ زیادہ نہیں ہوگی۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

Translate »