اہم خبرِیں
رام اوردام تحفظات کا تحفظ (سیف سٹی اتھارٹی) تیرا یار میرا یار ۔۔۔ عثمان بزدار پنجاب میں اسمارٹ لاک ڈاؤن ختم افغانستان، جیل پر حملہ، تین افراد ہلاک، متعدد قیدی فرار بینکوں کے معمول کے اوقات کار بحال آدم علیہ السلام کے بعد کعبہ شریف میں عبادت کرنے والی واحد خاتو... امریکی خلا باز زمین پرواپس پہنچ گئے کورونا کیسزگھٹ کر25 ہزار172 رہ گئے عشرئہ ذو الحجہ اورعیدا لاضحی کے فضائل واحکام پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ قوم کشمیریوں کے ساتھ کھڑی ہے، شاہ محمود قریشی ملک میں کورونا کے فعال مریضوں کی تعداد 25 ہزار رہ گئی افغانستان، صوبہ لوگر میں خودکش حملہ، 17 افراد ہلاک حجاجِ کرام آج رمی جمار اور قربانی میں مصروف مریخ کے پہلے راؤنڈ ٹرپ پرخلائی گاڑی "پرسویرینس" روانہ افغان حکومت کے بعد طالبان کا بھی تمام قیدی رہا کرنے کا اعلان پی ایس ایل بورڈ اور فرنچائزز کے تعلقات کشیدہ بیٹی نے قبر کشائی کر کے والد کی میت نکال لی راجن پور، سی ٹی ڈی کی کارروائی، 5 دہشت گرد ہلاک

وفاقی حکومت کی کے الیکٹرک کو فیول نہ ملنے کے دعوؤں کی تردید

کراچی: وفاقی حکومت نے کے الیکٹرک کے فیول نہ ملنے کے دعوؤں کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ کسی اور فورم پر ایندھن فراہمی کو لوڈشیڈنگ کے ساتھ جوڑنا درست نہیں۔

ترجمان وزارت توانائی کا کے الیکٹرک سے متعلق بیان پر کہنا ہے کہ کے الیکٹرک نے تسلیم کر چکی ہے کہ 190 کے بجائے 290 ایم ایم سی ایف ڈی گیس مل رہی ہے۔

ترجمان نے بتایا کہ کےالیکٹرک نےاپنے بجلی تقسیم کے نظام میں مطلوبہ سرمایہ کاری نہیں کی، ایندھن فراہمی ایک طرف کےالیکٹرک کاسسٹم تیار بجلی لینے سے بھی قاصر ہے لہٰذا کسی اور فورم پرایندھن فراہمی کولوڈشیڈنگ کےساتھ جوڑنادرست نہیں۔

ترجمان وزارت توانائی کا کہنا تھا کہ کے الیکٹرک یہ بھی تسلیم کرچکی ہے کہ اسے وفاقی حکومت سے اضافی بجلی مل رہی ہے، وفاقی حکومت نے تو کے الیکٹرک کو 1000میگاواٹ دینےکی آفر بھی کی ہے لیکن اس کے لیے کےالیکٹرک کو500 کے وی گرڈ بنانا اور سسٹم میں سرمایہ کاری کرنا ہے۔

ترجمان وزارت توانائی کے مطابق کے الیکٹرک نیشنل گرڈ سے ملنے والے 800 میگاواٹ میں سے 750میگاواٹ سے زیادہ اٹھانے کی سکت نہیں رکھتا۔

علاوہ ازیں وفاقی حکومت نے کے الیکٹرک کو مزید 500 ٹن فرنس آئل فراہم کرنے کا بھی اعلان کیا ہے تاکہ پرانا بن قاسم پلانٹ چلایا جاسکے۔

مزید کہنا تھا کہ کے الیکٹرک کو اضافی 300 میگاواٹ بجلی دینے کے لیے وفاقی حکومت این ٹی ڈی سی کی لائنوں کو اپ گریڈ کرے گی۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.