اہم خبرِیں
انوپم کھیر کا خاندان بھی کورونا وائرس کا شکار فیصل واوڈا نے کے الیکٹرک سے متعلق بلاول بھٹو کی رپورٹ کو کرپشن... چین میں طوفانی بارشوں کے باعث بدترین سیلابی صورتحال پیدا گوگل کا بھارت میں 10 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے کا اعلان ’ارطغرل غازی‘ کی حلیمہ سلطان کو کیو موبائل نے اشتہار کیلئے منت... احسن اقبال کی نیب کو وزیر اعظم کے خلاف ریفرنس دائر کرنے کی د... ہوٹل کی7 ویں منزل سے گرنے والے شخص کی بالکونی میں دوسرے شخص سے... اسلام آباد ہائیکورٹ نے آن لائن پب جی گیم پر پابندی کےخلاف درخو... افغانستان سے پاکستان چرس کی بڑی کھیپ کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام سیاست سے دور جہانگیر ترین ان دنوں کہاں؟ لاہور سمیت پنجاب کے چھوٹے بڑے شہروں میں بجلی کی آنکھ مچولی جا... حکومت کو شوگر ملز کے خلاف کارروائی کی اجازت، سپریم کورٹ دودھ کی قیمتوں میں مزید اضافے کا عندیہ بن قاسم پاور پلانٹ میں تکنیکی خرابی کا دعویٰ ،کے الیکٹرک 45 سالہ شخص کی 6 سالہ بچی سے زیادتی شوگر ملز ایسوسی ایشن سے جہانگیر ترین گروپ کا خاتمہ کووڈ-19 کی ٹیم کے کپتان کی حیثیت سے خدمات انجام دینے پرپاکستان... سی ٹی ڈی کی کاروائی پر کالعدم تنظیم کے تین دہشت گرد گرفتار پنجاب میں لوڈ شیڈنگ کا سلسلہ جاری یواے ای کا مریخ پرروانہ ہونیوالا مشن ملتوی

آج کشمیری فلسطینیوں کی طرح تنہارہ گئے ہیں، یہ بھارت اکیلا نہیں اسرائیل نے انہیں یہ سبق دیا ہے

خواجہ آصف نے پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں اظہارِ خیال کرتے ہوئے کہا کہ مودی نے جو کشمیر کا حل دیا وہ دنیا نے دیکھا، ہمیں تاریخ نہ بتائیں، تاریخ پڑھنے کے لیے نہیں سبق سیکھنے کے لیے ہوتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کہا گیا ہے کہ آج شام تک عرب دنیا سے پیغام آئے گا، کل صبح تک دیکھ لیں گے، وزیر اعظم عمران خان کے دورے میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا بیان کور اپ تھا۔

خواجہ آصف نے کہا کہ وزیر اعظم کی جانب سے 24 گھنٹے تک کوئی ردِ عمل نہیں آیا، کل وزیر اعظم نے ہمیں آر ایس ایس کا فلسفہ پیش کیا۔انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کو ایل او سی میں اس طرف دھکیلا جائے گا، اس نازک وقت میں قوم کی صفوں میں کوئی اتحاد نہیں، مسئلہ کشمیر کا تقاضہ ہے کہ قوم مل کر اس جارحیت کا مقابلہ کرے۔انہوں نے یہ بھی کہا کہ یہ ایک لمبی جنگ ہے، سفارتی سطح کے ساتھ خدانخواستہ ہم پر جنگ بھی مسلط کی جا سکتی ہے، موجودہ صورتِ حال کشمیر کے مسئلے پر ہماری مکمل ناکامی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کیا آپ جب مودی کو مس کال مارتے تھے تو آپ کو نہیں پتہ تھا کہ نریندر مودی کا ماضی کیا ہے، پارلیمنٹ کو معلوم ہونا چاہیے کہ حکومت افغانستان میں امریکا کو کیا ڈلیور کر رہا ہے۔خواجہ آصف کا مزید کہنا ہے کہ ہماری شہہ رگ اس وقت دشمن کے ہاتھ میں ہے، حکومت چاہتی ہے کہ قوم اس مسئلے پر متحدہ ہو۔

نون لیگی رہنما کا کہنا ہے کہ آج پاکستان پوری مسلم دنیا میں تنہا ہو گیا ہے، آج کشمیری فلسطینیوں کی طرح تنہا رہ گئے ہیں، یہ بھارت اکیلا نہیں اسرائیل نے انہیں یہ سبق دیا ہے۔

 


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.