اہم خبرِیں
یوم آزادی تقریب،184 شخصیات کیلئے پاکستان سول ایوارڈزکا اعلان حکومت کا اقتصادی راہداری کا دائرہ بڑھانے کا فیصلہ کورونا وائرس، ویکسین کے ابتدائی تجربات کامیاب یوم آزادی کے موقع پرمسلح افواج کے نغمے جاری ساؤتھمپٹن ٹیسٹ، پاکستان نے 8 وکٹ کے نقصان پر 202 رنز بنالیے اسرائیل اوریو اے ای معاہدہ، مسلم ممالک کی کڑی تنقید یوم آزادی مناتے ہوئے کشمیریوں کونہیں بھولنا چاہئے، صدر مملکت وزیر اعظم عمران خان کا یوم آزادی پر قوم کو پیغام سید علی گیلانی کو نشان پاکستان سے نواز دیا گیا بی آر ٹی کے پہلے روز ہی سیکیورٹی اہلکاروں کی پٹائی پاکستان کا 73واں جشن آزادی، ملک بھر میں چودہ اگست کا شاندار ا... بھارت نے امن کوداؤ پرلگادیا، ڈی جی آئی ایس پی کے الیکٹرک خریدار کی جانچ پڑتال کی جائے، چیف جسٹس آج بھارت میں ایک ہندو اسٹیٹ جنم لے رہی ہے، شاہ محمود قریشی ترکی اورفرانس کی افواج آمنے سامنے، فوجی جھڑپ کا خطرہ خیبرپختونخوا اور پنجاب کو بجٹ خسارے کا سامنا یوٹیوب نے ای میل سروس بند کردی ڈاکٹروں کی طرح سوچنے والا "اے آئی سسٹم" تیار نازیہ حسن کو مداحوں سے بچھڑے 20 برس بیت گئے پاکستان انگلینڈ دوسرا ٹیسٹ، آج ساؤتھمپٹن میں شروع ہو گا

کے الیکٹرک ،سالانہ صرف 80 میگاواٹ بجلی کا اضافہ

نجکاری کے 15 سال بعد کے الیکٹرک اپنے نظام میں صرف 1200 میگاواٹ بجلی یعنی سالانہ اوسطاً صرف 80 میگاواٹ اضافہ کرسکی جب کہ سالانہ طلب تقریباً 160 میگاواٹ یا 5 فیصد تک بڑھتی رہی۔

2005 میں جب کے الیکٹرک نجکاری عروج پر تھی تو سبسڈی سے چھٹکارے، زائد بجلی پیداوار اور کئی سنہرے خواب دکھائے گئے لیکن زائد بل، ہیٹ ویو میں بجلی بندش، بڑے بڑے بریک ڈاؤن سمیت بارش میں ہلاکتیں شہریوں کا مقدر بنی رہیں۔

ادارے کا منافعے میں بہتری کے لیے فرنس آئل کے بجائے گیس سے بجلی بنانے پر زور رہا لیکن پیداوار میں اضافے پر دھیان نہ رہا اور بدقسمت کراچی میں 2005 سے اب تک بمشکل 1200 میگاواٹ بجلی کے پیداواری یونٹ لگے۔

شہر کی کل طلب 3200 میگاواٹ کے حساب سے کے الیکٹرک کی نجکاری کے بعد سالانہ 80 میگاواٹ اضافہ محض 2.5 فیصد بنتا ہے جب کہ شہر کی بجلی طلب 5 فیصد سے بڑھتی رہی ہے۔

شہر میں طلب و رسد کا فرق بڑھتا جارہا ہے، کوئلے سے بجلی کے منصوبے بھی محض اعلانات تک محدود ہیں، ناکامی کو بھانپتے ہوئے وفاقی حکومت نے 1400 میگاواٹ بجلی دینے پر رضامندی ظاہر کی ہے لیکن سنجیدہ سوال اٹھ رہے ہیں کہ کیا کے ای نظام اتنی بجلی سہارنے کے لیے تیار ہے؟

وہ سسٹم جو بار بار بریک ڈاؤن کا شکار ہے اضافی بجلی کیسے ترسیل کرے گا؟ بعض ماہرین کے مطابق 2005 سے سالانہ طلب میں 5 فیصد اضافے کے حساب سے کے الیکٹرک کو 1800 سے 2200 میگاواٹ سسٹم شامل کرنا چاہیے تھی۔

لیکن ایسا لگتا ہے کہ نجکاری کے وقت کیے گئے وعدوں کے تحت اضافی بجلی کی پیداوار کے بجائے وفاق سے 1400 میگاواٹ یا مزید کا آرڈر کے ای کی حکمت عملی کا حصہ ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.