اہم خبرِیں
ملک میں2 ہزار 165 افراد کورونا کی نذر، 67 افراد جاں بحق بنگلہ دیش میں بدترین سیلاب، 10 لاکھ افراد متاثر مندر کی تعمیر پر کسی کو اعتراض نہیں، نورالحق قادری پاکستان نے ہمیشہ ترکی کے خلاف اٹھنے والے اقدام کی مخالفت کی، و... چترال: گلیشیئر پھٹنے سے جھیل میں شگاف، مکانات اور فصلوں کو نقص... کورونا وائرس ویکسین کا تجربہ 27 جولائی سے انسانوں پر ہوگا انوپم کھیر کا خاندان بھی کورونا وائرس کا شکار فیصل واوڈا نے کے الیکٹرک سے متعلق بلاول بھٹو کی رپورٹ کو کرپشن... چین میں طوفانی بارشوں کے باعث بدترین سیلابی صورتحال پیدا گوگل کا بھارت میں 10 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے کا اعلان ’ارطغرل غازی‘ کی حلیمہ سلطان کو کیو موبائل نے اشتہار کیلئے منت... احسن اقبال کی نیب کو وزیر اعظم کے خلاف ریفرنس دائر کرنے کی د... ہوٹل کی7 ویں منزل سے گرنے والے شخص کی بالکونی میں دوسرے شخص سے... اسلام آباد ہائیکورٹ نے آن لائن پب جی گیم پر پابندی کےخلاف درخو... افغانستان سے پاکستان چرس کی بڑی کھیپ کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام سیاست سے دور جہانگیر ترین ان دنوں کہاں؟ لاہور سمیت پنجاب کے چھوٹے بڑے شہروں میں بجلی کی آنکھ مچولی جا... حکومت کو شوگر ملز کے خلاف کارروائی کی اجازت، سپریم کورٹ دودھ کی قیمتوں میں مزید اضافے کا عندیہ بن قاسم پاور پلانٹ میں تکنیکی خرابی کا دعویٰ ،کے الیکٹرک

کورونا وائرس، چین نے پاکستان کا ساتھ دینے کی یقین دہانی کرا دی، شاہ محمود قریشی

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ چین نے مشکل وقت میں پاکستان کا ساتھ دینے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ چین نے مشکل وقت میں پاکستان کا ساتھ دینے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ چین میں پاکستانی طلبا کے حوالے ہم پر اعتماد تھے اور جب ہم نے چین میں پاکستانی طلبا سے رابطہ کیا تو وہ بھی مطمئن تھے۔ کورونا وائرس سے پاکستان ہی نہیں بلکہ پوری دنیا متاثر ہوئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نے چین کا اس وقت ساتھ دیا جب وہ تنہا ہوا اور پاکستان نے چینی قیادت کو ہر قسم کی مدد اور تعاون کی پیشکش کی تھی۔ چین عالمی چیلنج میں پاکستان کی جانب سے تعاون پر بے انتہا خوش ہے اب چین نے پاکستان کو یقین دلایا کہ بیجنگ مشکل وقت میں اسلام آباد کی مدد کرے گا۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ چین نے کورونا وائرس پر احتیاط کی وجہ سے قابو پایا جبکہ چین کے ساتھ مشکل وقت میں ان کی عوام بھی کھڑی رہی۔ چین پاکستان کا اچھا دوست ہے اور آزمائش میں دونوں کی دوستی ثابت ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ بلوچستان حکومت نے مشکل وقت میں اچھے اقدامات کیے تو ان کو سراہنا چاہیے۔ چینی قیادت کے مطابق ہوبے میں کورونا وائرس کا چیلنج زیادہ تھا اور ووہان میں صورت حال کو کنٹرول کرنے کے لیے ترجیحی بنیاد پر کام کیا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستانیوں کو چاہیے وہ اپنے اور اہلخانہ کی صحت کا سوچ کر احتیاط کریں جبکہ کورونا وائرس سے بچاؤ کے لیے ہر ممکن کوشش کرنی چاہیے۔ حکومت بھی عوام کے تحفظ کے لیے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ شہری، تاجر اور دیگر افراد اپنے ملک کا سوچ کر ایک دوسرے کا سہارا بن جائیں۔ مشکل حالات میں ذخیرہ اندوزی نہیں کرنی چاہیے۔

شاہ محمود قریشی نے واضح کیا کہ میں نے رضا کارانہ فیصلہ کیا ہے کہ 5 دن قرنطینہ میں جاؤں گا تاہم میرے قرنطینہ میں جانے کا مقصد ہر گز بیماری نہیں ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.