اہم خبرِیں
پاکستان کا 73واں جشن آزادی، ملک بھر میں چودہ اگست کا شاندار ا... بھارت نے امن کوداؤ پرلگادیا، ڈی جی آئی ایس پی کے الیکٹرک خریدار کی جانچ پڑتال کی جائے، چیف جسٹس آج بھارت میں ایک ہندو اسٹیٹ جنم لے رہی ہے، شاہ محمود قریشی ترکی اورفرانس کی افواج آمنے سامنے، فوجی جھڑپ کا خطرہ خیبرپختونخوا اور پنجاب کو بجٹ خسارے کا سامنا یوٹیوب نے ای میل سروس بند کردی ڈاکٹروں کی طرح سوچنے والا "اے آئی سسٹم" تیار نازیہ حسن کو مداحوں سے بچھڑے 20 برس بیت گئے پاکستان انگلینڈ دوسرا ٹیسٹ، آج ساؤتھمپٹن میں شروع ہو گا خیبرپختونخوا، انسداد پولیومہم شروع کورونا وائرس کے مزید 730 کیسز رپورٹ تین ہزار سال قدیم واٹر سپلائی سسٹم پاکستان میں کہاں موجود ہے؟ سونے کی قیمتوں میں بڑی کمی انگلینڈ کے خلاف دوسرا ٹیسٹ، قومی ٹیم کے اسکواڈ کا اعلان ایران ہتھیاروں کا استعمال بند کرے، امریکا کوئٹہ: دکان پر دستی بم حملہ،بچہ جاں بحق سندھ بھر میں 9 اور 10 محرم کو ڈبل سواری پر پابندی عائد قرضوں کی حد 50 لاکھ سے بڑھا کر ڈھائی کروڑ کردی گئی اونرشپ کے بغیر ہم کامیاب نہیں ہو سکتے، عمران خان

کوروناکے معاملے پر دنیا سے کوئی مالی امداد نہیں ملی ،وزیراعظم عمران خان

کوروناکے معاملے پر دنیا سے کوئی مالی امداد نہیں ملی ،وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ کورونا ملک کا بہت بڑا امتحان ہے کورونا کے معاملے پر دنیا سے کوئی مالی امداد نہیں ملی ، صرف آئی ایم ایف نے قرضوں کی قسطوں میں سہولت دی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے یوٹیوب وی لاگرزکی ملاقات ہوئی ، جس میں وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان کو کورونا کے معاملے پر دنیا بھر سے کوئی مالی امداد نہیں ملی ، پاکستان کی ایکسپورٹ گر چکی ہیں،زرمبادلہ بھی کم ہوگیا، صرف آئی ایم ایف نے قرضوں کی قسطوں میں سہولت دی ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کورونا ملک کا بہت بڑا امتحان ہے ،وزیراعظم عمران خان یورپ،امریکا،برطانیہ سے ہمارے حالات مختلف ہیں، لاک ڈاؤن سے کمزور طبقہ مشکل میں آگیا ہے، لاک ڈاؤن کےفیصلے پر میری رائے مختلف تھی۔

انھوں نے کہا کہ پاکستان میں ایسی بیروزگاری نہیں تھی جو آج کورونا کی وجہ سے ہے، امریکا میں سوشل سیکیورٹی ملتی ہے لیکن پاکستان میں بیروزگاروں کی رجسٹریشن تک نہیں۔

وزیراعظم نے مزید کہا کہ پاکستان میں کاروبار بند نہیں ہوناچاہیےتھا،سب کچھ بند ہونےسے لوگوں کی مشکلات بڑھیں، کاروبار کھول رہے ہیں مگر وقت لگے گا ، کورونا سے کب نجات ملے گی کچھ نہیں کہہ سکتا ، اب کورونا کیساتھ معمولات زندگی کو بحال کرنا ہوگا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ایجنسیز اور اداروں سےملکر میکنزم بنا رہےہیں، پی ٹی آئی ملک میں سب سے پہلے سوشل میڈیا استعمال کرنے والی جماعت ہے، کوئی کتنابھی جھوٹ بولے،آخرکارعوام سچ ڈھونڈلیں گے۔

لاک ڈاؤن کے دوران تعلیم کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ ٹیلی ایجوکیشن سسٹم سےان علاقوں میں تعلیم پہنچی جہاں نظام نہیں تھا۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.