اہم خبرِیں
نوجوانوں کے لیے انٹرن شپ پروگرام کا اعلان آصف علی زرداری کےخلاف چارج شیٹ جاری سینیٹ کمیٹی نے جسٹس رٹائرڈ جاوید اقبال کو طلب کرلیا نواز شریف نے احتساب عدالت کی کارروائی چیلنج کردی نواز شریف کواس حال میں پہنچانے والی مریم نواز ہے، شیخ رشید پاکستان کو کبھی تنہا نہیں چھوڑا، سعودی عرب حکومت کا پاکستانی واٹس ایپ بنانے کا منصوبہ اسٹاک ایکسچینج منفی ومثبت خبروں کی لپیٹ میں سائنسدانوں نے ’’سپر مِنی‘‘ پاور بینک تیار کرلیا بیکٹیریا کے نمونے لینے والابرقی کییپسول تیار صبا قمراوربلال سعید کی عبوری ضمانت منظور قومی ٹیم جارحانہ کرکٹ کھیلیں، انضمام الحق پاکستان کرکٹ ٹیم نے تمام ٹیموں کو پیچھے چھوڑ دیا بھارت کے یوم آزادی پر دنیا بھر میں یوم سیاہ منایا جا رہا ہے پاکستان قوم کوسلام محبت پیش کرتا ہوں، طیب اردگان آرمی چیف اور بل گیٹس میں ٹیلی فونک رابطہ پاکستان میں اقلیتوں کو عزت اوروقار دیا گیا ہے، فیاض الحسن چوہا... جوائنٹ ایکشن کمیٹی اسکول کھلوانے میں ناکام پروفیسر خالد مسعود گوندل کیلئے حکومت کا تمغہ حسن کارکردگی کا ا... یوم آزادی تقریب،184 شخصیات کیلئے پاکستان سول ایوارڈزکا اعلان

کوئٹہ میں صارفین کو اضافی بل بھیج دیے گئے

کوئٹہ میں سوئی گیس کمپنی نے سابقہ چارجز کے نام پر صارفین کو بھاری بل بھیج دیے جس پر صارفین ریکارڈ کی درستگی کے لئے گیس دفتر کے باہر جمع ہو گئے۔

سابقہ چارجز کے نام پر ماہ جون کے بلوں میں ہوشربا اضافہ ہوا تو صارفین بل لیے گیس دفتر کے باہر جمع ہوگئے۔ ان کا کہنا تھا کہ گزشتہ ماہ بل نہیں بھیجے اس مرتبہ بل آئے ساتھ ہی میٹر اتارنے کے لئے عملہ بھی پہنچ گیا۔

صارفین نے بتایا کہ اقساط کروانے کے باوجود پرانے بل جرمانہ لگا کر دوبارہ بھیجے گئے ہیں۔ گزشتہ ماہ 34 ہزار روپے بل کی قسط 5ہزار روپے جمع کروائی اس مرتبہ دوبارہ 34 ہزار کا بل بھیج دیا۔

صارفین کا مزید کہنا تھا کہ بل کی درستگی کے لئے آئو تو حیلے بہانے کئے جاتے ہیں۔ اتنا بل تندور اور کارخانے کا نہیں آتا جتنا گھر کا بھیجا ہے، ہمارے یتیم بچے ہیں کیسے گزارا کریں۔

دوسری جانب سوئی گیس کمپنی حکام یہ کہہ کر جان چھڑواتے ہیں کہ کرونا کے باعث دفاتر بند ہیں کھلتے ہی صارفین کے مسائل حل کر دیے جائیں گے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.