اہم خبرِیں
کور کمانڈر کانفرنس،ایل او سی کی صورت حال پر غور جشن آزادی کو شایان شان طریقے سے منایا جائے، وزیراعظم پاکستان کی برآمدات میں ریکارڈ اضافہ دس کروڑ سال پرانی چیونٹی دریافت عالمی شہرت یافتہ شاعر راحت اندوری انتقال کرگئے نیوزی لینڈ نے پاکستان کیخلاف سیریز کی تصدیق کردی نائجیریا، توہین رسالت کے جرم میں سزائے موت مریم نوازنیب پیشی، حکومت کا موقف سامنے آگیا کارکنوں اور پولیس تصادم کے بعد مریم نواز کا بیان سامنے آگیا روس نے کورونا وائرس ویکسین تیار کر لی، ولادی میر پیوٹن بیروت دھماکے کی پیشگی اطلاع حکومت کو تھی نیب نے ن لیگی رہنماوَں کے خلاف بڑا فیصلہ کرلیا مریم نواز کی نیب پیشی منسوخ شریف فیملی کے خلاف مقدمات صاف ہیں، فواد چوہدری کورونا کی فتح شکست میں نہ بدل جائے، اسد عمر ٹائیگر فورس تشدد، ویڈیو وائرل اسمارٹ لاک ڈاوَن کا فارمولا کامیاب رہا، وزیراعظم مریخ پر پانی سے بھرے سمندرکبھی نہیں تھے، سائنسدان گلوکار بلال سعید نے مسجد میں گانے کی ریکارڈنگ پر معافی مانگ لی ایران پر اسلحے کی پابندی میں توسیع کی جائے، عرب ممالک

ملزم یوسف کا متنازع بیان، ایس ایچ او سولجر بازار،انچارج اینٹی سٹریٹ کرائم سیل معطل

کراچی: ملزم یوسف ٹھیلے والے کے متنازعے ویڈیو بیان پر ایس ایچ او سولجر بازار جاوید سکندر کو معطل کر دیا گیا۔

پولیس ذرائع کے مطابق انچارج اینٹی سٹریٹ کرائم سیل عمران گجر کو بھی معطل کر دیا گیا، ملزم کی گرفتاری سولجر بازار پولیس اور اینٹی سٹریٹ کرائم سیل نے ظاہر کی تھی۔

ادھر وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ نے گرفتار دہشتگرد یوسف ٹھیلے والے کے الزامات پر شدید برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا جس نے سٹوری بنائی ہے اس معاملے کی تہہ تک پہنچ چکے ہیں، دو دن میں رپورٹ آجائے گی۔

مراد علی شاہ کا کہنا تھا ایک دہشتگرد سے کہلوایا گیا انہوں نے اس سے ملاقات کی، کبھی اس سے نہیں ملا، لگتا ہے متعلقہ ایس ایس پی ان کے خلاف سازش میں ملوث ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے مزید کہا معلوم ہوا جعلی نمبر پلیٹ والی گاڑی گورنر ہاؤس کے زیر استعمال تھی، جب وزیراعلیٰ بنا تو تمام گاڑیوں سے وزیراعلیٰ کا مونو گرام ہٹوایا، میرے زیر استعمال گاڑی پر بھی رجسٹریشن نمبر لگا ہوا ہے، گاڑیوں کی رجسٹریشن کی ہدایات دی۔

مراد علی شاہ کا کہنا تھا اچھے افسروں کی کمی نہیں، کام سے گھبراتے ہیں، افسران کو عوامی اعتماد حاصل کرنے کیلئے سخت محنت کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کابینہ میں ردوبدل کرنا میری صوابدید ہے، جب بھی ضرورت پڑی کروں گا۔

دوسری طرف ذرائع کا کہنا ہے کہ ملزم یوسف کے بیان کے بعد ایس ایس پی ایسٹ غلام اظفر مہیسر کو تحقیقات سے قبل عہدے سے ہٹانے پرغور کیا جا رہا ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.