اہم خبرِیں
چینی برانڈ 'شین' کی جائے نماز کو سجاوٹی قالین فروخت کرنے پر مع... الیکشن سے پہلے جھاڑو پھر جائے گا، شیخ رشید سینیٹر سرفراز بگٹی کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری سرکاری ملازمین کو ایڈوانس تنخواہ جاری کرنےکی منظوری اسپیکر قومی اسمبلی کی کورونا کو شکست ،لیکن کیسے؟ سنتھیا رچی کا اپنے کیس میں عدالت پر اعتماد کا اظہار دو سال میں عمران خان ملک کا فائدہ نہیں کر سکے :طاہر عزیز خان ک... چوہدری شجاعت کے فضل الرحمان کے دھرنے سے متعلق اہم انکشافات پولٹری فیڈ کیس، چیف جسٹس اطہر من اللہ اور اعتزاز احسن میں دلچ... 'ہوگو باس' کا اسپورٹس وئیر کی تیاری کے لیے پاکستانی کمپنی کو ... ریور راوی فرنٹ اتھارٹی کے قیام کی منظوری لڑکی سے ملاقات پر نوجوان کے بال، بھنویں اور مونچھیں کاٹ دی گئی... کے الیکٹرک ،سالانہ صرف 80 میگاواٹ بجلی کا اضافہ کمشنرز اور ڈپٹی کمشنرز کو عدالتی اختیارات دینے کا نوٹیفکیشن مع... آن لائن کلاسز ایک مخصوص طبقے تک محدود ہیں، حالات بہتر ہوتے ہی... آٹے کے بعد روٹی کی قیمت میں بھی اضافہ ہیروئن اسمگل کرنے کی کوشش ناکام کے الیکٹرک کے عملے کو دھمکیاں، ملزم گرفتار کوئٹہ میں مصنوعی انڈوں کی سر عام فروخت، 7 دکانیں سیل بھارت میں پھنسے مزید 75 پاکستانی واہگہ بارڈر سے وطن واپس

مجھے کیوں نکالا سے مجھے باہر نکالو تک کا سفر اختتام پذیر ہوا: فواد چودھری

اسلام آباد: فواد چودھری نے کہا ہے کہ مجھے کیوں نکالا سے مجھے باہر نکالو تک کا سفر اختتام پذیر ہوا، جیسے نواز شریف سیڑھیاں چڑھے ہیں لگ رہا ہے طبیعت بہتر ہے، ملک میں عام اور خاص افراد کیلئے قانون یکساں ہونا چاہیے۔

سابق وزیر اعظم نواز شریف کی لندن روانگی کے موقع پر پاکستان تحریک انصاف کے وزرا نے اپنے اپنے انداز میں تنقید کی۔ وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چودھری نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ایسی لیڈر شپ کا ووٹ کیلئے عزت مانگنا جمہوری نظام کا مذاق ہے، انہیں لیگی ورکرز سے دلی ہمدردی ہے جو دن رات کھجل ہوتے رہے۔

معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان اپنی ٹوئٹ میں کہا کہ اللہ تعالی نواز شریف کو صحت کاملہ عطا فرمائے۔ انہوں نے کہا دعا ہے نواز شریف جلد صحت مند ہوں تاکہ واپس آکر قانون کا سامنا کرسکیں، عمران خان کو ہرانے کی کوشش کرنے والے ہمیشہ ان سے ہارے ہیں، آئندہ بھی ہاریں گے۔

وزیر کالونیز پنجاب فیاض الحسن چوہان کا کہنا ہے کہ نواز شریف کی جلد صحت یابی کیلئے دعا گوہیں تاکہ عوام کو ان کی لوٹی گئی رقم واپس مل سکے۔ انہوں نے امید ظاہر کی ہے کہ اب شہباز شریف اور ڈاکٹر عدنان نواز شریف کو بسیار خوری سے روکیں گے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.