اہم خبرِیں
اب کشمیر جلد آزاد ہوگا، وزیراعظم لبنان، دھماکے میں ہلاکتیں 100 سے تجاوز کر گئیں تعلیمی ادارے 15 ستمبر سے کھولنے کا فیصلہ برقرار پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان پہلا ٹیسٹ میچ بدھ کو شروع ہوگا بھارت،سخت سیکیورٹی میں بابری مسجد کی جگہ مندر کا افتتاح مقبوضہ کشمیر میں بھارتی تسلط کے خلاف دنیا بھر میں’’یوم استحصال... نواز شریف کے وارنٹ گرفتاری جاری اقوام متحدہ مقبوضہ کشمیر میں مردم شماری کرائے،مشعال ملک پی آئی اے جعلی لائسنس اسکینڈل، تحقیقات کا دائرہ وسیع کرونا کے باعث بچوں کا سکول نہ جانا پوری نسل کا بحران ہے، اقوام... بھارتی حکومت عالمی دہشت گردوں کی سرپرست بھارت کسی خوش فہمی میں نہ رہے یوم استحصال اورکشمیر کی آزادی 5اگست کا المیہ اور اہلِ کشمیر کاردعمل مودی نے مقبوضہ کشمیر کی معیشت تباہ کردی، وزیراعظم عمران خان آرمی چیف کی سابق فوجی قیادت سے ملاقات پاکستان کا نیا نقشہ جاری، مقبوضہ کشمیر پاکستان کا حصہ قرار آرٹیکل 149 سمجھ سے بالاتر ہے، سندھ حکومت افراط زر بڑھ کر 9.3 فیصد ہو گیا ٹھٹھہ، نوجوان کی 11 موٹر سائیکلوں کے اوپر سے طویل چھلانگ

امریکہ نے سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کو بلیک لسٹ کر دیا

کراچی: امریکی محکمہ خزانہ نے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں پر سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کو بلیک لسٹ کر دیا ہے۔

امریکی محکمہ خزانہ نے بیان میں کہا راؤ انوار کے امریکہ میں موجود ممکنہ اثاثے بھی ضبط ہوں گے۔ حکام کا کہنا ہے کہ راؤ انوار 190 پولیس مقابلوں میں ملوث ہیں جن میں نقیب اللہ محسود سمیت 400افراد ہلاک ہوئے۔

 پریس ریلیز کے مطابق مبینہ طور پر راؤ انوار نے پولیس کے اس نیٹ ورک کی سربراہی اور جرائم میں ملوث ٹھگوں کی مدد کی جو بھتہ خوری، زمین پر قبضہ کرنے، منشیات اور قتل میں مدد کرتے تھے۔

راؤ انوار پر ساز باز کرنے، بلواسطہ یا بلاواسطہ طور پر انسانی حقوق کی خلاف ورزی کرنے کا الزام بھی لگایا گیا ہے۔

دوسری جانب سے راؤ انوار نے امریکی حکومت کے فیصلے کو چیلنج کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ سابق ایس ایس پی کا کہنا ہے کہ امریکہ نے بغیر تحقیق کیے پابندی لگائی۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ سوائے نقیب اللہ کے کسی بھی شخص کے حوالے سے کوئی شکایت سامنے نہیں آئی، امریکی سفارت خانے کو بھی خط لکھ کر پابندی کے فیصلے کو چیلنج کیا جائے گا۔

راؤ انوار کا کہنا ہے کہ انہوں نے دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ساتھ مل کر دہشت گردوں کا صفایا کیا اور  القاعدہ، داعش،  ٹی ٹی پی کے دہشت گردوں کے خلاف کارروائیاں کیں۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.