اہم خبرِیں
اسپیس ایکس کے فالکن راکٹ نے 57 سیٹلائٹ خلا میں پہنچا دیے بیروت دھماکہ، حکومت مخالف مظاہرے مانچسٹر ٹیسٹ، انگلینڈ نے پاکستان کو 3 وکٹوں‌ سے شکست دے دی کوئی شرم کوئی حیا ہوتی ہے، بلال سعید اور صبا قمر کی مسجد میں گ... غازی فیصل خالد اسلام کا ہیرو ہے ،آل پارٹیز سٹوڈنٹس یوتھ کانفرن... تحفظ بنیاد اسلام ایکٹ اور ریاست مدینہ عصا نہ ہو تو کلیمی ہے کارِ بے بنیاد! مال اور اعمال آخر مسئلہ کشمیر کیسے حل ہوگا؟ کشمیر پر بھارت اب معاہدہ شملہ کے پیچھے نہیں چھپ سکتا زیب النسا محترمہ زیب النساء زیبی ، نام ہے ایک عہد کا! خیبرپختونخواہ حکومت کو درپیش چیلنجز ہمارے اپنے خود کش بمبار مانچسٹر ٹیسٹ، پاکستان نے انگلینڈ کو 277 رنز کا ٹارگٹ دے دیا مریم نواز کی نیب طلبی بیروت دھماکا میزائل حملہ ہوسکتا ہے، لبنانی صدر عالمی بینک کے پاکستان میں 11 بلین ڈالر کے منصوبے زیر تکمیل ہیں... ایف آئی اے بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے افسران کے خلاف کاروائی... فوج نے کراچی میں آپریشن شروع کردیا مظفر علی سید اور ''تنقید کی آزادی

یوکرائن کا مسافر طیارہ ایرانی میزائل لگنے سے گرا، پینٹاگون

یوکرائن کا مسافر طیارہ ایرانی میزائل لگنے سے گرا، پینٹاگون یوکرائن کا مسافر طیارہ ایرانی میزائل لگنے سے گرا، پینٹاگون

واشنگٹن: امریکہ نے دعویٰ کیا ہے کہ تہران میں گرنے والا یوکرائن کا مسافر طیارہ ایران کا میزائل لگنے سے تباہ ہوا۔

امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون کے مطابق طیارہ روسی ساختہ ایس اے 15 میزائلوں سے گرایا گیا اور ایرانی ریڈار سگنلز کو جیٹ لائنز پر لاک کرتے دیکھا گیا۔

امریکی میڈیا نے طیارے کو میزائل لگنے کی مبینہ ویڈیو بھی جاری کر دی ہے۔ دوسری جانب کینیڈا اور دیگر یورپی ممالک بھی خفیہ رپورٹس کی بنیاد پر دعویٰ کر رہے ہیں کہ مسافر طیارہ  میزائل لگنے سے حادثے کا شکار ہوا۔

ایران نے امریکی دعوؤں کو مسترد کرتے ہوئے واشنگٹن کی ایک تحقیقاتی ایجنسی کو شامل تفتیش ہونے کا کہا ہے۔ امریکہ کے نیشنل ٹرانسپورٹ سیفٹی بورڈ(این ٹی ایس بی) کی جانب سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ حادثے سے سامنے آنے والی دیگر معلومات پر بھی نظر رکھے ہوئے ہیں۔ این ٹی ایس بی نے رائٹرز کو بتایا کہ ان کی ایک ٹیم تہران میں مسافر طیارہ تباہ ہونے کی تفتیش میں شامل ہوگی۔

خیال رہے کہ دو روز قبل ایران کے دارالحکومت تہران سے یوکرائن جانے والا مسافر طیارہ اڑان بھرنے کے کچھ دیر بعد حادثہ کا شکار ہوگیا تھا۔

طیارہ امام خمینی ائرپورٹ سے ٹیک آف کے کچھ دیر بعد گر کر تباہ ہوا جس میں سوار تمام 179 مسافر ہلاک ہوگئے تھے۔ بین الاقومی خبر ایجنسی کے مطابق  مسافر طیارے میں ایران، کینیڈا، سویڈن اور یوکرائن کے شہری سوار تھے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.