اہم خبرِیں
اب کشمیر جلد آزاد ہوگا، وزیراعظم لبنان، دھماکے میں ہلاکتیں 100 سے تجاوز کر گئیں تعلیمی ادارے 15 ستمبر سے کھولنے کا فیصلہ برقرار پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان پہلا ٹیسٹ میچ بدھ کو شروع ہوگا بھارت،سخت سیکیورٹی میں بابری مسجد کی جگہ مندر کا افتتاح مقبوضہ کشمیر میں بھارتی تسلط کے خلاف دنیا بھر میں’’یوم استحصال... نواز شریف کے وارنٹ گرفتاری جاری اقوام متحدہ مقبوضہ کشمیر میں مردم شماری کرائے،مشعال ملک پی آئی اے جعلی لائسنس اسکینڈل، تحقیقات کا دائرہ وسیع کرونا کے باعث بچوں کا سکول نہ جانا پوری نسل کا بحران ہے، اقوام... بھارتی حکومت عالمی دہشت گردوں کی سرپرست بھارت کسی خوش فہمی میں نہ رہے یوم استحصال اورکشمیر کی آزادی 5اگست کا المیہ اور اہلِ کشمیر کاردعمل مودی نے مقبوضہ کشمیر کی معیشت تباہ کردی، وزیراعظم عمران خان آرمی چیف کی سابق فوجی قیادت سے ملاقات پاکستان کا نیا نقشہ جاری، مقبوضہ کشمیر پاکستان کا حصہ قرار آرٹیکل 149 سمجھ سے بالاتر ہے، سندھ حکومت افراط زر بڑھ کر 9.3 فیصد ہو گیا ٹھٹھہ، نوجوان کی 11 موٹر سائیکلوں کے اوپر سے طویل چھلانگ

برطانوی انتخابات: کنزرویٹو پارٹی کی تاریخی فتح، وزیراعظم کا بریگزیٹ مکمل کرنے کا اعلان

لندن: برطانیہ کے وزیراعظم بوریس جونسن کی جماعت کنزرویٹو پارٹی نے عام انتخابات میں تاریخی فتح حاصل کر لی ہے۔

فتح کے بعد کنزرویٹو پارٹی کے ہیڈ کواٹر میں خطاب کرتے ہوئے انہوں نے بریگزیٹ کے عمل کو مکمل کرنے کا اعلان کیا ہے۔

انہوں نے کہا ہےکہ بریگزیٹ کے بارے میں کوئی اگر مگر نہیں، اب ہم 31 جنوری کو اسے مکمل کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ برطانیہ میں حالیہ انتخابات تاریخی تھے،کنزرویٹو پارٹی پر عوام کے اعتماد پر مشکور ہوں، ہماری حکومت عوامی توقعات پر پورا اترنے کی کوشش کرے گی۔

دوسری جانب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی ٹوئٹ میں انتخابات میں کامیابی پر برطانوی وزیراعظم کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا ہے کہ بورس جانسن کو ان کی عظیم جیت پر مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ بریگزیٹ کے بعد اب برطانیہ اور امریکہ بڑے تجارتی معاہدے کے لئے آزاد ہوں گے۔

انہوں نے کہا ہے کہ  معاہدہ یورپی یونین کے ساتھ ہونے والے کسی بھی معاہدے سے کہیں زیادہ بڑا اور زیادہ منافع بخش ہونے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

واضح رہے برطانیہ میں حکومت سازی کے لیے 326 نشستیں درکار ہوتی ہیں اور عام انتخابات کے اب تک سامنے آنے والے نتائج کے مطابق  کنزرویٹو پارٹی کو 358 نشستوں پر برتری حاصل ہے جبکہ لیبر پارٹی کو 203 نشستوں پر کامیابی ملی ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.