اہم خبرِیں
مولانا فضل الرحمان کی بلاول بھٹو زرداری اور آصف علی زرداری سے ... سشانت سنگھ کے بعد اب ایک اور بھارتی اداکار کی خودکشی میڈیا کو پھانسی دینی چاہیے، نعمان اعجاز کا ڈرامہ انڈسٹری پر غص... معروف کامیڈین اور اداکارہ روبی انعم کو دل کا دورہ، اسپتال منتق... پی سی بی کا سلیم ملک اور سابق لیگ اسپنر دانش کنیریا پر عائد پا... کھلاڑیوں کوخود ہی ایک دوسرے کی حوصلہ افزائی کرنی ہو گی، مشتاق ... ویسٹ انڈیز کے مایہ ناز فاسٹ بولر مائیکل ہولڈنگ نسلی تعصب پر با... اعلیٰ ترک عدالت نے 'آیا صوفیہ' کی میوزیم کی حیثیت ختم کر دی 8 پولیس اہلکاروں کے قتل میں ملوث گینگسٹر انکاؤنٹر میں ہلاک چینی برانڈ 'شین' کی جائے نماز کو سجاوٹی قالین فروخت کرنے پر مع... الیکشن سے پہلے جھاڑو پھر جائے گا، شیخ رشید سینیٹر سرفراز بگٹی کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری سرکاری ملازمین کو ایڈوانس تنخواہ جاری کرنےکی منظوری اسپیکر قومی اسمبلی کی کورونا کو شکست ،لیکن کیسے؟ سنتھیا رچی کا اپنے کیس میں عدالت پر اعتماد کا اظہار دو سال میں عمران خان ملک کا فائدہ نہیں کر سکے :طاہر عزیز خان ک... چوہدری شجاعت کے فضل الرحمان کے دھرنے سے متعلق اہم انکشافات پولٹری فیڈ کیس، چیف جسٹس اطہر من اللہ اور اعتزاز احسن میں دلچ... 'ہوگو باس' کا اسپورٹس وئیر کی تیاری کے لیے پاکستانی کمپنی کو ... ریور راوی فرنٹ اتھارٹی کے قیام کی منظوری

ڈپٹی کمشنر طاہر وٹو نے ڈی پی او کے ہمراہ گڑھ مہاراجہ میں نو صفر کے مجالس اور جلوسوں کی سیکورٹی انتظامات کا جائزہ لیا

جھنگ: ڈپٹی کمشنر محمد طاہر وٹو نے ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر عطا ءالرحمان کے ہمراہ گڑھ مہاراجہ میں نو صفر کے مجالس اور جلوسوں کی سیکورٹی کے انتظامات کا جائزہ لیا۔ ڈپٹی کمشنر محمد طاہر وٹو نے کہا کہ چہلم حضرت امام حسین ؓ کے سلسلہ میں ضلع کی چاروں تحصیلوں میں سیکورٹی کے سخت انتظامات کئے جا ئیں۔

ضلع کا امان و امان ہماری ترجیحات ہیں ۔
کسی کو بھی امن خراب کرنے کی ہر گز اجازت نہیں دی جائیگی۔مجالس اور جلوسوں کے روٹس پر واک تھرو گیٹس لگائے جائینگے اورعزاداروں کی چیکنگ کےلئے داخلی و خارجی راستوں پرمرد و خواتین پولیس اور رضاکار تعینات کئے جائیں گے۔صفائی ستھرائی اور دیگر انتظامات بھی یقینی بنائیں گے تاکہ کسی قسم کی دشواری کا سامنا نہ ہو۔

ڈپٹی کمشنر نے مزید کہا کہ تمام مسالک کے علمائے کرام اخوت ، بھائی چارہ اور یکجہتی کا مظاہرہ کرتے ہوئے امن و امان کا پیغام عام کریں ۔ انتظامیہ کو امن و امان کی فضا برقرار رکھنے میں علمائے کرام کا ہرممکن تعاون درکار ہے۔ ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر عطاءالرحمان نے کہا کہ چہلم حضرت امام حسین ؓ کے حوالہ سے سیکورٹی کو ہر لحاظ سے فول پروف بنایا گیا ہے۔

کسی بھی ناگہانی صورتحال سے نمٹنے کےلئے سیکورٹی ادارے ہر طرح سے الرٹ رہیں گے۔ جلوس اور مجالس کے دوران وقت کی پابندی کو ملحوظ خاطر رکھاجائے۔ اس موقع پر اسسٹنٹ کمشنر احمد پور سیال اسد عباس بھی انکے ہمراہ تھے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.