اہم خبرِیں
دیامربھاشا ڈیم کے تعمیر کا جائزہ لینے کیلئے وزیراعظم خود موقع ... ملک میں2 ہزار 165 افراد کورونا کی نذر، 67 افراد جاں بحق بنگلہ دیش میں بدترین سیلاب، 10 لاکھ افراد متاثر مندر کی تعمیر پر کسی کو اعتراض نہیں، نورالحق قادری پاکستان نے ہمیشہ ترکی کے خلاف اٹھنے والے اقدام کی مخالفت کی، و... چترال: گلیشیئر پھٹنے سے جھیل میں شگاف، مکانات اور فصلوں کو نقص... کورونا وائرس ویکسین کا تجربہ 27 جولائی سے انسانوں پر ہوگا انوپم کھیر کا خاندان بھی کورونا وائرس کا شکار فیصل واوڈا نے کے الیکٹرک سے متعلق بلاول بھٹو کی رپورٹ کو کرپشن... چین میں طوفانی بارشوں کے باعث بدترین سیلابی صورتحال پیدا گوگل کا بھارت میں 10 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے کا اعلان ’ارطغرل غازی‘ کی حلیمہ سلطان کو کیو موبائل نے اشتہار کیلئے منت... احسن اقبال کی نیب کو وزیر اعظم کے خلاف ریفرنس دائر کرنے کی د... ہوٹل کی7 ویں منزل سے گرنے والے شخص کی بالکونی میں دوسرے شخص سے... اسلام آباد ہائیکورٹ نے آن لائن پب جی گیم پر پابندی کےخلاف درخو... افغانستان سے پاکستان چرس کی بڑی کھیپ کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام سیاست سے دور جہانگیر ترین ان دنوں کہاں؟ لاہور سمیت پنجاب کے چھوٹے بڑے شہروں میں بجلی کی آنکھ مچولی جا... حکومت کو شوگر ملز کے خلاف کارروائی کی اجازت، سپریم کورٹ دودھ کی قیمتوں میں مزید اضافے کا عندیہ

کاپی رائٹس

ڈیلی طاقت ڈاٹ کام کاپی رائٹ2017، جملہ حقوق محفوظ ہیں۔
عزم میڈیا گروپ کے تمام منظور شدہ حقوق کاپی رائٹ و دیگر حفاظتی قوانین کے ذریعے واضح طور پر محفوظ کئے ہوئے ہیں، یعنی کسی بھی قسم کے کاپی رائٹس، جیسا کہ مواد کو تقسیم کرنا، ڈاﺅن لوڈ کرنا، تبدیل کرنا، دوبارہ استعمال میں لانا، نقل کرنا، دوبارہ تخلیق کرنا، منتقل کرنا، دکھانا، ازسرِ نو پوسٹ کرنا، فروغ دینا، فروخت کرنا، شائع کرنا اور نشر یا سرکولیٹ کرنا وغیرہ ممنوع ہے، چنانچہ کسی بھی طریقے سے محفوظ حقوق والا ہمارا مواد استعمال میں نہیں لایا جاسکتا، سوائے اس کے کہ کوئی ایسا مٹیریل ، جس کے استعمال کے لئے واضح طور پر بیان کیا گیا ہو، اور اس کیلئے استعمال کنندہ نے عزم میڈیا گروپ کی تحریری اجازت لے رکھی ہو۔
مزید براں ڈیلی ”طاقت ڈاٹ کام“ پر موجود تمام تحاریر، تصاویر، گرافکس، صوتی ٹریک، بصری ٹریک اور حرکی ٹریک وغیرہ کوائف کے طور پر بھی نیز کاپی رائٹ اور دیگر حفاظتی قوانین کی رو سے بھی عزم میڈیا گروپ کی پراپرٹی ہیں لہٰذا ان میں سے کسی بھی نوع کے مواد کو تجارتی یا دیگر مقاصد کیلئے نقل نہیں کیا جاسکتا اور نہ ہی اسے دیگر ویب سائٹس پر ایک ترمیم شدہ ورژن میں دکھایا جاسکتا ہے۔ صرف اور صرف عزم میڈیا گروپ کی طرف سے پیشگی منظوری کی صورت میں ہی ایسا کرنا جائزہوگا۔ ”طاقت ڈاٹ کام“ پر مہیا کی گئی فکری ملکیت، مثال کے طور پر پیٹنٹس، ٹریڈ مارکس اور پبلی کیشنز وغیرہ کو ہمہ قسم کا قانونی تحفظ حاصل ہے، اس کیلئے کسی کو لائسنس یا اجازت نہیں دی گئی۔
”طاقت ڈاٹ کام“ کی ویب سائٹ کے جملہ مشمولات کا واحد مقصد معلومات کی فراہمی ہے جو قانونی طور پر واجب التعمیل ہے، چنانچہ کسی بھی قسم کے استعمال سے قبل معلومات کی توثیق ضرور کرلیں۔ تعمیلی بیانات فقط پیشگی درخواست پر ہی ممکن ہیں۔ ”ڈیلی طاقت ڈاٹ کام“ کسی ایسے نقصان کی ذمہ دار نہ ہے جو آپ کی کوتاہی کی وجہ سے سرزد ہوا ہو، ایسی صورت میں آپ کو چاہئے کہ ہمیں یقین دہانی کرائیں، کہیں ایسا تو نہیں کہ کہیں کوئی تکنیکی خرابی، آڑے آرہی ہو۔
کسی تیسری پارٹی کے مشمولات یا ویب سائٹس کے لنکس کے حوالے سے ”ڈیلی طاقت ڈاٹ کام“ پر کسی طرح کی ذمہ داری عائد نہیں ہوتی، ایسے لنکس تک رسائی حاصل کرتے ہوئے آپ کو چاہئے کہ ”طاقت ڈاٹ کام“ کا انفارمیشن ایریا چھوڑ دیں۔ تیسری پارٹیوں کے ذریعہ فراہم کی گئی معلومات کیلئے مختلف پالیسیاں ہوسکتی ہیں جو بطورِ خاص ڈیٹا پروٹیکشن کی مَد میں قابلِ قبول ہوں۔ ”عزم میڈیا گروپ“ اپنے مواد کے کسی بھی حصہ یا سروس کی کسی بھی وقت تبدیلی یا محدود کرنے یا توسیع دینے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ انٹرنیٹ ایک ایسی چیز ہے جو ہماری شرائطِ استعمال کو وقتاً فوقتاً ضرورت کے مطابق بنانے کا مطالبہ کرتا ہے، اس کیلئے ازراہِ کرم ہمارے استعمال کے ضوابط کا موجودہ ورژن ملاحظہ فرمالیں۔ قوانین کے تضاد کی رعایت کے ساتھ سروس کے استعمال اور عام شرائطِ استعمال کیلئے قابلِ اطلاق قوانین صرف اور صرف پاکستانی قانون کے مطابق ہی لاگو ہونگے۔