اہم خبرِیں
دیامربھاشا ڈیم کے تعمیر کا جائزہ لینے کیلئے وزیراعظم خود موقع ... ملک میں2 ہزار 165 افراد کورونا کی نذر، 67 افراد جاں بحق بنگلہ دیش میں بدترین سیلاب، 10 لاکھ افراد متاثر مندر کی تعمیر پر کسی کو اعتراض نہیں، نورالحق قادری پاکستان نے ہمیشہ ترکی کے خلاف اٹھنے والے اقدام کی مخالفت کی، و... چترال: گلیشیئر پھٹنے سے جھیل میں شگاف، مکانات اور فصلوں کو نقص... کورونا وائرس ویکسین کا تجربہ 27 جولائی سے انسانوں پر ہوگا انوپم کھیر کا خاندان بھی کورونا وائرس کا شکار فیصل واوڈا نے کے الیکٹرک سے متعلق بلاول بھٹو کی رپورٹ کو کرپشن... چین میں طوفانی بارشوں کے باعث بدترین سیلابی صورتحال پیدا گوگل کا بھارت میں 10 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے کا اعلان ’ارطغرل غازی‘ کی حلیمہ سلطان کو کیو موبائل نے اشتہار کیلئے منت... احسن اقبال کی نیب کو وزیر اعظم کے خلاف ریفرنس دائر کرنے کی د... ہوٹل کی7 ویں منزل سے گرنے والے شخص کی بالکونی میں دوسرے شخص سے... اسلام آباد ہائیکورٹ نے آن لائن پب جی گیم پر پابندی کےخلاف درخو... افغانستان سے پاکستان چرس کی بڑی کھیپ کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام سیاست سے دور جہانگیر ترین ان دنوں کہاں؟ لاہور سمیت پنجاب کے چھوٹے بڑے شہروں میں بجلی کی آنکھ مچولی جا... حکومت کو شوگر ملز کے خلاف کارروائی کی اجازت، سپریم کورٹ دودھ کی قیمتوں میں مزید اضافے کا عندیہ

لوگوں کی جائز دولت ایمنسٹی اسکیم سے ملک میں لانا چاہتے ہیں: وزیر مملکت خزانہ

اسلام آباد: وزیر مملکت برائے خزانہ رانا افضل کاکہناہےکہ ہمارے لوگوں کی جائز دولت ہے جسے ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کے ذریعے ملک میں واپس لانا چاہتے ہیں۔

سینیٹ میں اظہار خیال کے دوران وزیر مملکت برائے خزانہ رانا افضل نے کہا کہ ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کوحرام کی دولت قراردیناافسوسناک ہے، ہمارے لوگوں کی جائز دولت ہےجسے ملک میں لاناچاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن ایسےاحتجاج کررہی ہے جیسے وہ کبھی آرڈینس نہیں لائی، آرڈیننس پر اپوزیشن کا رویہ افسوسناک ہے۔

واضح رہےکہ حکومت کی جانب سے بیرون سے سرمایہ واپس لانے کے لیے ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کا اعلان کیا گیا ہے جس پر اپوزیشن جماعتوں نے شدید تنقید کی ہے جب کہ فنانشل ایکشن ٹاسک فورس نے بھی اس پر تحفظات کا اظہار کیا ہے۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.