اہم خبرِیں
اسپیس ایکس کے فالکن راکٹ نے 57 سیٹلائٹ خلا میں پہنچا دیے بیروت دھماکہ، حکومت مخالف مظاہرے مانچسٹر ٹیسٹ، انگلینڈ نے پاکستان کو 3 وکٹوں‌ سے شکست دے دی کوئی شرم کوئی حیا ہوتی ہے، بلال سعید اور صبا قمر کی مسجد میں گ... غازی فیصل خالد اسلام کا ہیرو ہے ،آل پارٹیز سٹوڈنٹس یوتھ کانفرن... تحفظ بنیاد اسلام ایکٹ اور ریاست مدینہ عصا نہ ہو تو کلیمی ہے کارِ بے بنیاد! مال اور اعمال آخر مسئلہ کشمیر کیسے حل ہوگا؟ کشمیر پر بھارت اب معاہدہ شملہ کے پیچھے نہیں چھپ سکتا زیب النسا محترمہ زیب النساء زیبی ، نام ہے ایک عہد کا! خیبرپختونخواہ حکومت کو درپیش چیلنجز ہمارے اپنے خود کش بمبار مانچسٹر ٹیسٹ، پاکستان نے انگلینڈ کو 277 رنز کا ٹارگٹ دے دیا مریم نواز کی نیب طلبی بیروت دھماکا میزائل حملہ ہوسکتا ہے، لبنانی صدر عالمی بینک کے پاکستان میں 11 بلین ڈالر کے منصوبے زیر تکمیل ہیں... ایف آئی اے بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے افسران کے خلاف کاروائی... فوج نے کراچی میں آپریشن شروع کردیا مظفر علی سید اور ''تنقید کی آزادی

نیب کی رکاوٹ دور، وزیراعظم کی تاجروں کو مبارکباد

نیب کی رکاوٹ دور، وزیراعظم کی تاجروں کو مبارکباد

وزیراعظم عمران خان نے تاجروں کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ ان کا ایک بڑا مسئلہ قومی احتساب بیورو (نیب) کی مداخلت تھی، اب ایک آرڈیننس کے ذریعے یہ رکاوٹ دور کر دی گئی ہے۔

پاکستان اسٹاک ایکسچینج کی تقسیم انعامات کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جس ملک کی تاجر برادری مسائل کا شکار ہو وہ ترقی نہیں کر سکتا کیونکہ ملک کو آگے بڑھانے میں اس طبقے کا اہم کردار ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ نیب کو صرف پبلک آفس رکھنے والے افراد کی جانچ پڑتال کرنی چاہیئے، تاجروں کے لیے یہ رکاوٹ اب دور ہو گئی ہے۔

وزیراعظم نے بتایا کہ جب ان کی حکومت آئی تو ملک پر 30 ہزار ارب روپے کا قرض تھا، وہ اگلے الیکشن تک اپنی کارکردگی بتاتے رہیں گے۔

انہوں نے کہا کہ فلاحی ریاست کا تصور چین نے اپنایا، اس سے قبل یورپ اور امریکہ نے بھی کمزور طبقے کی ذمہ داری اپنے سر لی۔


Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اپنی راہےکااظہار کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.